Apple Çinli kullanıcılardan özür diledi

Çin medyasında çıkan bir haber, Apple’ın Çin’de verdiği cihaz garantisinin diğer ülkelere göre son derece kısıtlı olduğunu ortaya çıkardı

Çin medyası işini çok güzel bir şekilde yaptı! China Central Television Station’ın özel haberi, Apple cihazlarının Çin’de yetersiz garanti uygulamaları ile satışa sunulduğunu ve diğer ülkelerde kullanıcılara daha iyi seçenekler sunulduğunu ortaya çıkardı. Haberin ardından Apple CEO’su Tim Cook özür diledi ve bu durumu düzelteceklerini açıkladı.

iphone-4-cin

Haberde, Çinli kullanıcıların yalnızca cihazlarında bir kırık olduğu takdirde tamir hizmeti alabildiklerinin, diğer ülkelerde çok daha iyi ve kaliteli garanti hizmetleri sunulduğunun altı çiziliyor. Haberin Çin’de duyulmasının ardından Tim Cook bir mektup yazdı ve bu mektup Apple’ın Çin web sitesinde yayınlandı.

Apple CEO’su mektubunda ABD’de uyguladıkları gibi bir garanti sistemini Çin’de de uygulayacaklarını ve Çinli kullanıcıları ile aralarındaki iletişimsizlik nedeniyle çok üzgün olduğunu belirtiyor.

Tim Cook’un mektubunun ardından, Apple Çin’de yeni bir garanti politikası benimsedi. Yeni garanti süreci ise şöyle; tamir, cihaz değiştirme ve garanti kapsamındaki konuların daha kullanıcı dostu hale getirilmesi.

İlgili Yazılar