Vodafone ve Spotify’dan işbirliği

Vodafone Türkiye, dünyanın önde gelen online müzik platformlarından Spotify ile iş birliğini, Vodafone Türkiye CEO’su Gökhan Öğüt ve Spotify Avrupa Genel Müdürü Jonathan Forster’ın ev sahipliğinde düzenlenen basın toplantısıyla duyurdu.

Spotify iş birliği kapsamındaki avantajlı tekliflerden ilk olarak Vodafone Türkiye’nin genç aboneleri faydalanacak. Spotify’ın Premium üyeliği Vodafone FreeZone tarifelerinin üzerine avantajlı fiyatlarla alınabilecek.

Abonelerine, tarifelerine ek olarak yerli ve yabancı 30 milyonu aşkın şarkısıyla Spotify Premium aboneliğini avantajlı fiyatlarla sunan ilk ve tek operatör olmanın mutluluğunu yaşadıklarını kaydeden Gökhan Öğüt, şunları söyledi:

“Bu iş birliği çerçevesinde, sadece abonelerimiz değil Türkiye müzik endüstrisi de ciddi anlamda kazanç elde edecek.Türkiye müzik endüstrisinin dijital dönüşümünü ‘dijital doğanlar’ dediğimiz genç abonelerimiz, Vodafone FreeZone’lulardan başlayarak gerçekleştireceğiz. Gençler sosyal çevreleri ile sürekli bağlantıda kalmak istiyorlar. Gençler, ortalama bir abonemize göre yaklaşık 2 kat daha fazla konuşuyor, 6 kat daha çok mesaj gönderiyor, 4 kat daha fazla mobil internet kullanıyor. Gençlerin ihtiyaçlarını karşılamak için Mayıs 2011’de hayata geçirdiğimiz Vodafone FreeZone markamız ile müziği sahipleniyoruz. Spotify Premium’u gençlik tarifemiz Esnek Tarife ile birlikte sunuyoruz. Önümüzdeki günlerde de tüm abonelerimizin kolaylıkla ve avantajlı fiyatlarla Spotify Premium aboneliğine ulaşmasını sağlayacak tekliflerle geleceğiz. Hızla dijitalleşen, kültür ve sanatla dijital platformlarda buluşan Vodafone FreeZone’luları her an her yerden müziğe özgürce erişimi için Spotify ile müzikle buluşmaya davet ediyoruz.”