Stuff

PayPal logosunu değiştirdi

PayPal, yenilenen kurumsal kimliğiyle birlikte mobil odaklı anlayışını yeni logosuyla birlikte duyurdu.

Firma, 2007’den bu yana ilk kez yenilenen marka kimliğini ve güncellenen logosunu tanıtı. Yenilenen logosuyla mobile odaklandığına daha fazla vurgu yapan PayPal, ilk küresel marka kampanyasıyla insanların paraya dair düşüncelerine özgün bir bakış açısı getirmeyi amaçlıyor.

Yeni kimlik, tasarım şirketi Fuseproject tarafından geliştirildi. Daha canlı renkli iki “P” harfinden oluşan imza, mevcut logo ve PayPal’ın kısaltmasından yola çıkılarak oluşturuldu. Firmanın “İnsan Ekonomisini Güçlendirmek” başlıklı global marka kampanyası ise TV, basılı, dijital ve dış mekan mecralar aracılığıyla mağazalardan ve sosyal medyadan insanlara ulaşacak. TV reklamları ilk olarak ABD, İngiltere, Almanya ve Avustralya’da yayınlanacak.