Stuff

Samsung, Türkiye’de 100 binden fazla haneye kavisli TV ulaştırdı

Samsung Electronics, 2016 yılında, UHD TV pazarında Türkiye’de yüzde 40’lık payı ile lider olduğunu ve son bir yılda 120 bin kavisli TV satışı gerçekleştirerek son TV teknolojisini Türkiye’de 100 binden fazla aileyle buluşturduğunu duyurdu. 

Samsung Electronics Türkiye Başkanı DaeHyun Kim, “2016 yılında da benzer ivmenin Quantum Dot SUHD TV serisi ile devam edeceğini biliyoruz. Bu doğrultuda da Samsung’un dünya çapındaki vizyonunu Türkiye’ye yansıtmaya devam etmek üzere çalışmalarımızı sürdüreceğiz” dedi.

Samsung Electronics Türkiye Tüketici Elektroniği Satış ve Pazarlama Direktörü Mert Gürsoy, “360 derece yenilikçi ürün tasarımı, Quantum Dot SUHD en gerçekçi görüntü teknolojisi, üstün ekran kalitesi ve oluşturduğu akıllı TV standardıyla dünya çapında TV piyasasına yön veren bir marka olarak, çalışmalarımızın Türkiye’deki kullanıcılarda karşılığını görmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Türkiye TV pazarında Nisan ayı verilerine göre %22 cirosal pazar payı ile lider konumundayız. Yenilikleri yakından takip eden Türk tüketicisinin TV alanında da Samsung’u tercih etmesinin gururunu yaşıyoruz” dedi.

Yaz döneminde gerçekleşecek spor organizasyonları nedeniyle satışların yüzde 10 ila 15 arasında artmasını beklediklerini dile getiren Gürsoy, 2016 yılı sonuna kadar kavisli TV’lerin satış hacminin yüzde 50 oranında artmasını beklediklerini aktardı.

SUHD TV’ler, Quantum Dot teknolojisiyle geleneksel TV’lere kıyasla 64 kat daha fazla renk yelpazesi 1 milyar farklı rengi kullanıcılar ile buluşturuyor. Bu özelliklerin yanı sıra Tizen işletim sistemi ile tüm bağlantılı cihazlar tek bir kumanda ile tek noktadan yönetilebiliyor.