Stuff

Teknosa, DCO sistemiyle bir ilke imza attı

Teknosa, Mediacom ve Click2Social işbirliği ile karasal televizyon yayınına bir DCO (Dinamik Kreatif Optimizasyonu) sistemi entegre ederek; Türkiye’de ve dünyada gerçek zamanlı optimize edilen ilk dijital TV yayınını gerçekleştirdi. Teknosa, “Durum Buysa Teknosa” reklam filmiyle televizyon reklamcılığında bir ilke imza atmış oldu.

Kullanıcıların ilgi alanlarına göre doğru içerik ile reklam gösterimi yapan bir teknoloji olan DCO (Dinamik Kreatif Optimizasyonu) sistemi sayesinde Teknosa’nın alt bant reklamları anlık olarak optimize ediliyor ve kişiselleştirilmiş bir şekilde hedef kitle ile buluşuyor.

Teknosa’nın Mediacom ile hayata geçirdiği projenin yeni üretilen alt yapısı sayesinde, anlık olarak web sitesindeki ürün stok bilgisi, ziyaret bilgisi ve satış adedine göre kreatif üretiliyor ve TV’deki program, saat bilgisine göre eş zamanlı yayına alınıp optimizasyon yapılıyor.

Dünyada ve Türkiye’de karasal TV yayınına DCO (Dinamik Kreatif Optimizasyonu) altyapısı entegre ederek programatik olarak yayına alan ilk marka olan Teknosa, önümüzdeki dönemde, yine Mediacom işbirliği ile standart TV spot iletişimlerini de programatik bir alt yapıya aktararak satın almayı bu sistem üzerinden yapmayı planlıyor.