Dropbox tasarımını yeniledi

Yıllardır mavi beyaz renklerini kullanan Dropbox tasarımını yeniledi ve tasarımına daha çok renk ekledi.

Dropbox tasarımını yeniledi

Mavi beyaz renklerle sahip olan kutu şeklindeki logoda değişen tek detay renkler olmadı. Aynı zamanda kutunun şekline de minik dokunuşlar yapıldı. Böylelikle logo daha soyut bir yapıya büründü. Yeni tasarım hamlesi markanın 10 yılda yaptığı ilk büyük tasarım değişikliği oldu. Dropbox’ın hayata geçirdiği yeni tasarım markayı Box, Google Drive ve iCloud gibi mavi rengi kullanan diğer benzer uygulamalardan da ayırmış oldu.

Dropbox tasarımını yeniledi

Adweek’e açıklama yapan Dropbox, yeni renk kombinasyonlarının yaratıcı insanların daha çok ilgisini çekeceğini ve kalabalık içerisinde daha çabuk fark edileceğini umduklarını belirtti. Aynı zamanda logonun renklerinin de belirli durumlarda değişeceğini açıkladı.

Yeni logo ve renklerin daha çok pazarlama kampanyasına uygun olduğu düşünülüyor ve tüm bunlar “daha hipster” bir tasarım olarak öne çıkıyor.