Jabra Rox kablosuz kulaklık Türkiye’ye geliyor

Mobil tüketici pazarına yönelik hands-free (eller serbest) iletişim ürünleri geliştiren Jabra, Türkiye’deki yeni yapılanmasını, önümüzdeki dönem hedeflerini açıkladı ve pazara sunduğu yeni ürünlerini tanıttı.

Ortadoğu ve Kuzey Afrika (MENA) ses aksesuarları pazarındaki varlığını güçlendirmeyi planlayan Jabra, Jabra EMEA ve Jabra Türkiye yetkililerinin katılımıyla gerçekleşen toplantıda, Türkiye’deki ulusal dağıtım platformunu genişletmeye yönelik hedeflerinden bahsetti.

Jabra EMEA Pazarlama Direktörü Jonathan Pennington, konuyla ilgili şunları söyledi: “Türkiye, Jabra’nın küresel stratejisinde önemli bir yer tutan ve çok büyük potansiyel barındıran bir pazar. Bu nedenle yepyeni ürünlerimizle Türkiye’deki kullanıcılarımıza ulaşmak için sabırsızlanıyoruz.”

Jabra Türkiye Satış Müdürü Güngör Gündoğan ise basın toplantısında Jabra teknolojileri, ürün yelpazesi ve kategorileri hakkında bilgi verdi: “Mobil cihazlar, taşınabilir telefonlar ve müzik sistemleri değiştikçe biz de değişiyoruz. Tüketicinin istediği teknolojiyi ve şıklığı bir araya getirip üzerimizde taşıdığımız aksesuarlarda uyumluluk ve kullanım rahatlığı sağlıyoruz. Son teknoloji laboratuvarlarımızda ve 250 mühendisin görev aldığı Kopenhag’daki ileri teknoloji AR-GE merkezimizde tasarım ve üretimde fark yaratan ve her ihtiyaca yanıt verebilen dijital ve kablosuz çözümler geliştirmeye devam ediyoruz. Ses, araç-içi, müzik, spor ve mobil çalışan kategorilerinde sunduğumuz ürünler, eller serbest iletişim çözümleri geliştirme, üretme ve pazarlama alanlarında dünya lideri konumunda. Bundan böyle dünyanın en iyi atletleri ve öncü şirketleri tarafından kullanılan son teknoloji tüketici odaklı ürünlerimizi, yenilenen yapılanmamız ve Datagate Bilgisayar distribütörlüğü ile Türkiye’deki kullanıcılarımıza sunmaya devam edeceğiz.”

Jabra_Rox_wireless_black

Gelişmiş ses iletişimi çözümleri tasarımında 140 yıllık deneyime sahip olan GN Store Nord çatısı altında faaliyet gösteren Jabra, yeni ürünü Jabra Rox kablosuz kulaklığını da tanıttı. Jabra Rox Wireless, 2014 CES İnovasyonları Tasarım ve Mühendislik Ödülleri’nde “kulaklık ürünleri” kategorisinde Onur Ödülü’nü almaya hak kazandı. Kulaklık, Bluetooth veya NFC üzerinden kablosuz bağlantı kurabiliyor ve altı saate kadar kayıttan çalma süresine sahip. Telefonu cepte rahatlıkla taşımak için komut tuşları bulunan Rox’da paslanmaz çelik materyali kullanıldı. Opsiyonel EarWings kilit sistemine sahip kulaklık, Türkiye’de 399 TL’den satışa sunulacak.