Vodafone’dan yeni servis: Tek Telefon

Vodafone Türkiye, kurumsal müşterilerine özel olarak sunduğu çözümlerine bir yenisini daha ekledi. Vodafone’un kurumsal müşterileri için 2 yıl önce geliştirdiği ve artan ihtiyaçlar doğrultusunda yenilediği Vodafone Red Business tarifeleri kapsamında sunulan “Vodafone Tek Telefon” servisi ile Türkiye’de ilk kez sabit hat ile cep telefonu birleştiriliyor. Sabit telefon cihazı ve kablolamaya gerek olmadan, işletmelerin sabit telefon numaralarına gelen aramaların mobil telefonlara iletilebilmesini sağlayan “Vodafone Tek Telefon” servisinden Vodafone Red Business hattına ek ayda sadece 1 TL’ye yararlanılabiliyor.

1443687113_Vodafone_T__rkiye___cra_Kurulu_Ba__kan_Yard__mc__s___Engin_Aksoy_1

“Vodafone Tek Telefon” servisi, üç ana özelliğiyle işletmelerin hayatını kolaylaştırıyor. Bu özellikler:

  • Çağrı Yönlendirme Grubu özelliği ile sabit telefon numarasına gelen aramalar, önceden tanımlanmış mobil numaralara iletiliyor. Gruptaki bütün mobil telefonlar, yapılmış olan ayara göre aynı anda veya sırayla çalabiliyor.
  • Otomatik Çağrı Yanıtlama özelliği ile sabit telefon numarası aradığında, aramanın istenilen firma kontağına doğrudan iletilebilmesi için arayan kişiye menü özelliği ve kaydedilebilen anonslar ile farklı yönlendirme seçenekleri sunulabiliyor. Bu sayede firmalara telesekreter hizmeti de sağlanmış oluyor.
  • Arama Sıralandırma özelliği ise sabit telefon numarasına yapılan aramaların iletildiği mobil numaranın meşgul olması durumunda, gelen aramaların sıraya alınmasını ve bir görüşme bittikten sonra diğerinin alınmasını sağlıyor.

Red Business tarifeleri aynı zamanda 4.5G‘ye hazır tarife özelliğini de taşıyor. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’ndan (BTK) Red Business tarifelerine özel alınan izin sayesinde, Red Business tarifesi kullanıcıları, 1 Nisan 2016’da Türkiye’de hayata geçecek olan 4.5G teknolojisine otomatik olarak geçiş yapabilecek.